همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران

کشور بزرگ چین جزو مهم ترین کشور های اقتصادی دنیا است. این کشور همچنین جمعیت بسیار زیاد و پرتلاشی دارد. از همین رو است که تمام دنیا در شهر و کشورهای مختلف روی چین و تولیدات آن سرمایه گذاری کرده اند. لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران از لحاظ سرمایه گذاری برای تاجران ایرانی که با کشور چین همکاری می کنند بسیار مهم است. به همین خاطر بر آن شدیم که با استفاده از تجربه و دانشی که در این زمینه داریم لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را ما برای شما تهیه کنیم تا تجارتی پرسود نصیب شما شود.

چگونه از چین کالا وارد کنیم؟

همانطوری که گفتیم کشور چین جزو مهم ترین کشور های اقتصادی همچنین در زمینه واردات کالا است. در واقع واردات از چین به ایران زیاد صورت می گیرد و حجم بالایی از واردات کالا به ایران متعلق به این کشور است.

بررسی آمار سال 99 نشان می دهد که کشور چین رتبه نخست را در تجارت با ایران داشته است. در سال 99حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالا وارد ایران شده است. همچنین نیمی از این آمار هم برای صادرات ایران به چین است.

واردات از از این کشور به تسلط به زبان چینی، آداب و رسوم ، فرهنگ و مهم تر از همه اطلاعات درباره قوانین صادرات و واردات نیاز دارد. اطلاعات از قوانین مرتبط تجارت با کشور چین کمک زیادی به شما خواهد کرد. اما اگر بخواهیم صادق باشیم این موضوع چیزی نیست که همه افراد بتوانند از آن سر در بیاورند. از همین رو است که افرادی که کار تجارت انجام می دهند به دنبال شرکت های بازرگانی مهم و مطمئن هستند.

انتخاب شرکت واردات کالا از چین که در کار خود اشراف داشته باشد کار سختی است. شما باید از این موضوع نیز اطمینان پیدا کنید که آنها کارگذارنی در کشور چین داشته باشند. پروژه های انجام شده آنها را ببینید سپس به آنها اطمینان کنید.

[caption id="attachment_2447" align="aligncenter" width="830"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

برای تهیه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران چکار کنیم؟

اصلی ترین فاکتور برای انتخاب کالا باید لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را تهیه کنید تا که بدانید چه کالایی برای واردکردن بهتر است و کدام کالا نیاز بیشتری از کاربران را برطرف می کند. این نکته طلایی را به یاد داشته باشید که برای شروع تجارت با هر کشوری باید نسبت به بازار آن شناخت خوبی به دست آورید.

چین با ایران مراودات زیادی دارد زیرا این کشور تحریمی بر ایران وارد نکرده است. چین ارتباط خود را با ایران حفظ کرده از همین رو واردات از چین کار بسیار سخت و پیجیده ای نیست.

جالب است بدانید که تولیدکنندگان چینی نسبت به بازار ایران، سلیقه مصرف کنندگان ایرانی، فرهنگ و نیازهای آنها اشراف خوبی دارند. به هیمن خاطر است که اجناس چینی با سلیقه مصرف کنندگان ایرانی جور است و مورد استقبال آنها قرار می گیرد. مثال های خوبی می توانیم در این باره بزنیم که برای شما هم قابل درک و شهود باشد. گوشی ها و ماشین های چینی سال هاست که با قیمت خوب و کیفیت مناسب و البته در نظر گرفتن سلیقه ایرانی ها بازار کشور ما را پر کرده است.

بهترین کالاهای وارداتی از چین

برای معرفی بهترین کالا برای واردات از چین باید یادآوری کنیم که ماندگار مقالات بسیار زیادی را به تفضیل و مفصلا در اختیار شما قرار داه است. که با مطالعه آن می توانید به اشرافی تقریبی در این باره برسید. اما به صورت خلاصه لیست زیر را قرار دادیم که با استفاده از آن می توانید تا حدودی بفمید که لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران کدام است.

[caption id="attachment_2448" align="aligncenter" width="600"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

لیست کالا ها برای واردات جزیی از چین

واردات جزیی از چین سود بسیار خوبی دارد. به طوری که حتی واردات جزیی از کالاهای بزرگ بهتر و سودآور تر است. به این خاطر که کالاهای جزئی معمولا مصرفی هستند و سفارش از آنها نامحدو زیاد است و هیچ گاه قطع نمی شود.  در ادامه نمونه از کالاهای جزیی برای واردات از این کشور را برای شما آوردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و در نهایت سود بهتری.

  • انواع شیرآلات و اتصالات لوله‌کشی
  • لباس مردانه و زنانه
  • موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
  • وسایل مربوط به خیاطی
  • انواع وسایل روشنایی و لامپ
  • پارچه و انواع مختلف آن
  • کاغذ دیواری و موارد مشابه
  • لوازم خانگی
  • قطعات و لوازم پلاستیکی
  • پیچ و مهره
  • ..
[caption id="attachment_2449" align="aligncenter" width="500"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران

مسئله دیگری که برای تجار و بازرگانانی که با چین کار می کنند مهم است هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را بدانند. آنها با داشتن اطلاعات کافی در زمینه هزینه واردات می توانند به راحتی برآورد و پیش بینی مناسبی داشته باشند تا در نهایت دچار مشکل نشوند. این هزینه ها به شرح زیر هستند.

  • هزینه های گمرک
  • هزینه ترخیص کالا
  • بیمه بار
  • انبار داری
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز
  • هزینه جابه جایی و حمل و نقل کالا
  • بازرسی کالا
  • هزینه ای که بابت خرید کالا در کشور چین پرداخت کرده اید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد