همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

نحوه واردات مواد معدنی از چین

واردات مواد معدنی از چین

مواد معدنی می تواند شامل انواع کائولن، انواع بالکلی، انواع فلدسپات، اکسید آلومینیم، سیلیکات زیرکونیم، بوکسیت و ... باشد که هر کدام از این موارد در صنایع بسیاری اهمیت زیادی دارند. کشور ایران نیز از لحاظ تولید مواد معدنی، جزو کشورهای تک رقمی جهان است که رتبه هشتم را به خود اختصاص می دهد. اما شاید بپرسید با وجود پتانسیل بالای تولید این مواد پس چرا واردات مواد معدنی از چین صورت می گیرد؟ یا دلیل این حجم از واردات مواد معدنی چیست؟ با وجود اینکه کشورهای بسیاری در این زمینه تجارت می کنند چرا واردات از چین؟ در جواب به این سوالات شاید پاسخ های بسیاری وجود داشته باشد که شما را به راحتی قانع کند.
تحقیقات بسیاری وجود دارد که نتایج آن حاکی از آن است که معادن فعال زیادی هم اینک در ایران فعال هستند. که با حجم بالایی نیز فعالیت می کنند. اما تجارت و کسب درآمد یکی از مهمترین عواملی است که باعث واردات می شود و از طرفی چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد معدنی در جهان می باشد.

این کشور هم اینک قطب تجارت است. و با کشورهای بسیاری به تجارت پرداخته و تنها هدف آن نیز رشد اقتصادی خواهد بود. قطعا شاهد رشد چین از لحاظ تجارت و اقتصاد در طول سالیان اخیر بوده اید. چرا که در این کشور هزاران خط تولید در هر زمینه ای با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

ضرورت واردات از چین

اما شما تجار گرامی باید ابتدا حوزه فعالیت خود را مشخص کنید و با چگونگی واردات و تجارت آشنا شوید. چرا که تجارت نیاز به تجربه و هوش بالایی دارد. تا بتوانید تمامی قوانین و مقررات را بشناسید و در بازار به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی فعالیت کنید.

کشور چین یکی از مهم ترین قطب های تجارت برای ایران است که واردات مواد اولیه از چین یک تجارت بسیار پر سود می باشد. حال برای واردات انواع مواد معدنی از این کشور همانند دیگر تجارت ها شما نیاز به رعایت سلسله مراتب هایی خواهید بود. که فرآیند کار را برایتان هموارتر می سازد. از جمله تاسیس شرکت، ایجاد حساب بانکی، صدور پیش فاکتور، بسته بندی، امور گمرکی، دریافت مجوز صادرات، ارائه کالا به گمرک، امور گمرکی و بیمه کالا و... کارهایی هستند که شما در وهله اول بایستی انجام دهید. ولی با تمام این موارد، بازرگانی های معتبر خرید از چین وجود دارد که بدون انجام این کارها مواد معدنی را برای شرکت های داخلی کشور وارد می کنند.

خرید مواد معدنی از چین
خرید مواد معدنی از چین

چرا واردات مواد معدنی از چین؟


واردات مواد معدنی یکی از نیازهای مهم و اساسی هر کشوری می تواند باشد. که در وهله اول جهت تامین نیاز و در وهله دوم نیز جهت سود آوری انجام می شود. اما می توان گفت این نوع تجارت یکی از پرسودترین و مهم ترین تجارت هایی است. که می تواند در هر کشور مانند ایران صورت بگیرد. اگرچه کشور ایران خود در رتبه ۸ جهانی از نظر تولید مواد معدنی قرار دارد.

اما به نظر شما ایران قادر به تولید تمامی انواع مواد معدنی مورد نیاز صنایع مختلف است؟ قطعا می دانید که هیچ صنعتی وجود ندارد. که در راستای تولید و تحقق اهداف خود از مواد معدنی استفاده نکند. پس با این وجود یکی از بهترین راه های تامین این نیاز، واردات مواد معدنی خواهد بود. اما چرا واردات مواد معدنی از چین صورت می گیرد؟

دلیل اول


اولا اینکه مواد معدنی به سه صورت عصر، سنگ و کانی مورد استفاده قرار می گیرد. و این سه عنصر در تمامی صنایع الزاما استفاده می شوند. پس ما نیاز داریم تا مواد مورد نیاز را وارد کنیم اما قبل از تجارت ابتدا تمامی جوانب کار را مورد بررسی قرار می دهیم.

به عنوان مثال، کدام کشورها با ایران رابطه تجاری خوبی دارند و از لحاظ واردات و صادرات ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد؟ واردات از کدام کشور می تواند مقرون بصرفه تر باشد؟ روش واردات از کدام کشور راحت تر خواهد بود؟ کدام کشور از لحاظ تولید مواد معدنی رتبه نخست جهان را دارد؟ کیفیت مواد معدنی تولید کدام کشور عالی است؟

تمامی این موارد همگی سوالاتی هستند که شما بایستی برای تک تک آن ها جواب های درست و البته قانع کننده ای داشته باشید. پس از بررسی ها قطعا به این نتیجه خواهید رسید که کشور چین یکی از کشورهایی است که سالهاست با کشور ایران رابطه تجاری خوبی دارد.

دلیل دوم

همچنین این کشور از لحاظ تولید مواد معدنی حرف اول را می زند. و جدا از این بحث ها کیفیت تولیدات آن حرف ندارد. اما روش واردات از این کشور نیز راحت تر از دیگر کشورها است. و سودآوری تجارت با چین زبانزد می باشد.
در بیانی ساده تر باید گفت که بیشترین تاجران موفق، کسانی هستند که واردات از چین را ترجیح داده اند. اما واردات مواد معدنی از چین با وجود اینکه یک تجارت پر سود است. دشواری های خاص خود را نیز دارد که اولین قدم آن آشنایی با قوانین و مقررات کار خواهد بود.

دلیل پیشرفت چین در زمینه تجارت و تولید؟


کشور چین، جزو کشورهایی پیشرفته ای است که تولید بالا و تجارت زیاد در زمان حال از جمله فعالیت های آن است. این کشور مطرح هم اینک در زمینه تولید و اقتصاد سهم زیادی از بازارهای تولیدی و تجارت را به خود اختصاص می دهد. این کشور بیشترین توان و سود خود را در جهت تولید و تجارت اختصاص داده است. و در زمینه تولید نیز از نیروی کاری متخصص، تجهیزات پیشرفته و مدرن و دستمزد پایین استفاده می کند‌.

تخصص و وجود ماشین آلات فوق پیشرفته قطعا یکی از بزرگترین مزایای پیشرفت این کشور است. که در هر زمینه از افراد متخصص با آن حوزه استفاده می کند. از طرفی استفاده از نیروی کار کم هزینه باعث کاهش هزینه های فروش محصولاتش می شود. از این رو تجارت با چین یکی از مناسب ترین و به صرفه ترین راههای تجارت بین المللی و جهانی به شمار می رود. که هدف بسیاری از تجار است.
اما افرادی که در این زمینه مبتدی هستند، بهتر است ابتدا تمامی نکات مربوط به واردات مواد معدنی از چین را بیاموزند. یا درصورت نیاز از افراد خبره یا مشاورین ماهر مشاوره بگیرند. از طرفی موقعیت تجاری و بازرگانی چین بسیار عالی بوده؛ چرا که این کشور
یکی از کشورهای شرق آسیا می باشد و به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های تجاری در جهان شهرت پیدا کرده است. برای تولید محصولات متنوع در هر زمینه ای این کشور علی رغم کادر مجرب و ماشین آلات پیشرفته و مدرن، از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت استفاده می کند.

مزایای واردات انواع مواد معدنی از چین

همانگونه که اشاره شد، کشور چین یکی از کشورهای بسیار موفق در زمینه تولید و تجارت است که هم اکنون نیز در تلاش برای کسب موفقیت های بهتر و بیشتر می باشد. این کشور به دلیل موقعیت تجاری خوب و استفاده از کادری مجرب و توانمند به خوبی توانسته است، جایگاه خود را در جهان پیدا کند. اما تجارت با چین به خصوص واردات مواد معدنی از چین دارای مزایای بسیار زیادی است. که تاجران و سرمایه گذاران بسیاری را به این سمت و سو سوق می دهد.

برخی از این مزیت های تجارت با چین عبارتند از:

  • دسترسی به محصولات منحصر به فرد و باکیفیت یکی از اولین مزیت های تجارت با چین است. معمولا تولید کنندگان این کشور همگی به فکر ابداع، نوآوری و خلاقیت هستند. و روز به روز قابلیت های جدیدتر و کارآمدتر به تولیدات خود می افزایند.
  • مناسب بودن قیمت محصولات این کشور که گاهی حتی هزینه بسیاری از محصولات آن پایین تر از آن چیزی است که فکر می کنید. دلیل این کاهش قیمت، همانطور که در قسمت های بالا نیز اشاره شد استفاده از نیروی کار ارزان است‌. و این مساله یک امتیاز بزرگ برای شما کاربر عزیز برای کسب سود بیشتر می باشد.
  • کسب و کار شما به سرعت رشد می کند. چرا که افراد زیادی دوست دارند در زمینه خرید و فروش محصولات چینی فعالیت کنند. و دلیل آن کیفیت خوب محصولات چینی خواهد بود.
  • داشتن کیفیت مناسب از دیگر دلایلی است که تجار را برای این تجارت بزرگ ترغیب می کند. چین در طول سال های اخیر رشد قابل چشمگیری در زمینه تولید کالای باکیفیت داشته است.

مواد معدنی وارده از چین شامل چه موادی است؟


همه ما می دانیم که واردات مواد معدنی از چین جزو پرسودترین تجارت های دنیاست. و افراد زیادی هم اینک در این زمینه فعالیت می کنند. اما شاید بپرسید، این مواد معدنی شامل چه موادی است؟ مواد معدنی موادی هستند که در تمامی صنایع تولیدی به عنوان یک نوع ماده اولیه وجود آن ها الزامی می باشد. و برخی از این مواد شامل موارد زیر هستند:
گچ، سیمان، سنگ آهن، سنگ سرب، سن. روی، سنگ مس، منگنز، کرومیت، باریت، پرلیت، بنتونیت، گوگرد، سلستین، گیلسونایت، کربنات کلسیم، تالک، زغال سنگ و...

نحوه حمل و خرید خرده بار از چین

خرده بار از چین


بیشتر افرادی که قصد خرید از چین را دارند حجم و میزان کالاهای آنها زیاد نیست و می خواهند راهی را پیدا کنند که به توانند بارهای کم خود را از چین به ایران وارد کنند. ولی با قوانین حمل و راه های برای خرده بار از چین آشنا نیستند. که در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که از طریق بازرگانی ماندگار چگونه این کار انجام دهید و بارهای خود را سفارش دهید.

 

سیستم مالی چین


اگر می خواهید خرده بار از چین وارد کنید یا حتی کالا به چین صادر کنید. ضروری است که قبل از فسخ هرگونه قرارداد، جزئیات نحوه عملکرد سیستم مالیاتی چین را درک کنید. اول از همه، واردات کالا به چین می تواند سه نوع مالیات ایجاد کند؛

-عوارض واردات و صادرات

- واردات مالیات بر ارزش افزوده

- مالیات بر مصرف

*البته  این موارد بستگی به ماهیت کالاهای وارداتی و صادراتی دارد و این که آیا آن ها تحت محدودیت های خاصی هستند یا خیر.

 

خرده بار مجاز از چین


این دسته به طور خودکار دارای مجوز است، به طوری که برای حمل خرده بار از چین به مجوز نیاز دارید، اما این مورد به طور خودکار در صورت درخواست صادر می شود. مجوز خودکار به مدت شش ماه معتبر است و ممکن است حداکثر شش دسته کالا روی آن داشته باشید


خرده بارهای ممنوعه و محدود


کالاهای محدود شده را می توان صادر کرد، اما تصویب مجوز یا سهمیه های سالانه امکان کنترل و تنظیم آن ها را می دهد. این نوع کالاها را می توان صادر کرد اما برای هر محموله باید تأییدیه صادر شود، زیرا زمان اعتبار آن یک ساله است. صادرات محصولات ممنوعه از طرف خود کاملاً ممنوع است. مقامات مختلف از جمله MOFCOM لیست کالاهای ممنوعه را تعیین می کنند. به طور خلاصه، شما باید ماهیت کالاهایی را که می خواهید وارد کنید و دسته آن یعنی (مجاز، محدود یا ممنوع) را به خوبی مشخص کنید. سپس، باید تعیین کنید که چه نوع مالیاتی پیشنهاد می شود و برای چه نوع مجوز وارداتی باید اعمال کنید. در صورت داشتن هر گونه شک، لطفاً با کارشناسان ترخیص کالا از گمرک تماس بگیرید. سرعت بازار جهانی با سرعتی باورنکردنی در حال افزایش است. 

 

از طریق جهانی شدن و فناوری، ما در حال دسترسی به گروه های مصرف کننده در سراسر جهان هستیم، ما در حال حاضر نیز می توانیم کالاهای کشورهای مختلف را وارد کشور خود کنیم. از نظر اقتصادی، واردات خرده بار از چین و از کشورهای دیگر می تواند فوق العاده سودمند باشد. هزینه های تولید ممکن است منابع کمتری باشد، که این امر به شما امکان می دهد یک کسب و کار سودآورتر داشته باشید. چین به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرده بار در جهان، مورد توجه بسیاری از مشاغل خارجی قرار گرفته است. توانایی چین در تولید انبوه و مونتاژ محصولات با قیمتی رقابتی باعث محبوبیت فوق العاده آن شده است، زیرا قیمت های پایین تر، پتانسیل افزایش حاشیه سود را با خود به همراه می آورند.

 

هزینه واردات از چین


اگرچه کالاهای وارداتی می توانند ارزان تر از کالاهای داخلی باشند، اما هزینه های اضافی مربوط به آوردن خرده بار از چین است. هزینه های وارداتی که باید در مورد آن ها بدانید شامل موارد زیر است؛

-هزینه ی حمل و نقل؛ انتقال خرده بار از چین به ایالات متحده به وسیله حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی یا کامیون می تواند هنگام خرید از چین به شما یا فروشنده بستگی داشته باشد.

- انبار، بازرسی و هزینه های بندر ورود؛ محصولات وارداتی از چین هنگام عبور از مرزهای آمریکا برای بازرسی باز هستند. در برخی موارد، این بازرسی ها می تواند برای شما هزینه داشته باشد. بسته به محصولات وارد شده، این هزینه ها می تواند هزینه های غیر منتظره را افزایش دهد. هزینه کارگزار گمرک با یک کارگزار مجاز گمرک می تواند روند واردات را آسان کند. آن ها می توانند اطمینان حاصل کنند که همه هزینه ها پرداخت می شوند، مجوزها گرفته می شود و به ترخیص کالاهای شما برای واردات کمک می کند. هزینه های مربوط به کار با یک کارگزار مجاز گمرکی وجود دارد.

هزینه های نمایندگی هنگام واردات خرده بار از چین؛ ماموران گمرک می توانند کالاهای شما را بازرسی کنند. این امر گاهی اوقات منجر به هزینه می شود، می توانید این هزینه ها را در بندر ورود بپردازید تا به کالاهای خود در انبار یا محل شما کمک کند.

 

عوارض واردات خرده بار از چین


این یکی از جنبه های اصلی فرآیند واردات است که باید مورد توجه قرار گیرد. عوارض واردات از چین به ایران می تواند هزینه بزرگی باشد. اکثر محصولات بر اساس ارزش محصولات وارداتی، و عوارض ارزیابی می شوند. برای برخی از محموله ها، هزینه وظیفه می تواند میلیون ها نفر باشد.

 

نحوه جابه جایی خرده بار از چین


هنگام واردات خرده بار از چین موارد زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. هنگام حمل کالا از چین، باید در مورد هزینه ظروف، بسته بندی محصولات، پایانه ها و جابجایی، اوراق بهادار گمرکی و هزینه دلال فکر کنید. هنگام حمل و نقل کالا از چین، چند اصطلاح کلیدی وجود دارد؛ خریدار یک حامل یا حمل کننده را برای ارسال کالا از کارخانه یا انبار عرضه کننده معرفی می کند. خریدار ترتیب می دهد که چگونه کالاهای وارداتی را به مقصد نهایی برساند.

 

حامل های اقیانوس کشتی های حمل و نقل دریایی محموله هایی هستند که شما می توانید برای انتقال کالا از چین به ایران معرفی کنید. صدها شرکت حمل و نقل وجود دارد که هر کدام به پایانه ها و بنادر ورودی مختلف خدمات رسانی می کنند. پایانه های بندری ترمینال های بندری که گاهی ترمینال کانتینر نیز نامیده می شوند، امکاناتی هستند که حاملان اقیانوس، کانتینرهای بار را تحویل می دهند. از آن جا، ظروف و کالاها را می توان با راه آهن یا کامیون به مقصد نهایی حمل کرد.

-حمل و نقل بار؛ این اصطلاح به نماینده مسئول حمل بار به مقصد خارج از کشور اشاره دارد. هنگام واردات کالا، یک حمل و نقل می تواند اطمینان حاصل کند که کالاهای وارداتی شما به موقع به حامل اقیانوس می رسد.

نحوه واردات برنج از چین

واردات برنج از چین
واردات برنج از چین یک سرمایه گذاری بسیار بزرگی است که امروزه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار دارد. از آن جایی که برنج یکی از مهم ترین اقلام مورد نیاز هر خانه ای محسوب می شود با توجه به رشد جمعیت این نیاز روز به روز نیز بیشتر خواهد شد. اما تولید داخل نمی تواند پاسخگوی این حجم از نیاز بازار باشد، بنابراین این محصول هم اینک به یکی از کالاهای بسیار مهم وارداتی ایران تبدیل شده است. شاید بپرسید دلیل واردات برنج چیست؟ چرا واردات برنج از چین؟ در ادامه مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

همچنین شما می توانید با مراجعه به مقاله واردات و خرید از چین با شرایط و مراحل کلی خرید و واردات کالا از این کشور آشنا شوید و نحوه سفارش کالا از بازرگانی علی والا که از جمله مهم ترین شرکت های واردات و صادرات کالا در ایران و چین می باشد، آشنا شوید.

مزایای واردات برنج از چین؟   

همانگونه که اشاره شد، برنج یکی از مهم ترین غلاتی به حساب می آید که همیشه سر سفره اکثر مردم ایرانی وجود دارد. این غذای اصلی ایرانی مصرف بالایی در کشور ایران دارد و از طرفی رشد جمعیت روز به روز روبه افزایش است. حال با این حجم از جمعیت؛ بازار باید پاسخگوی نیاز این مردم باشد. افرادی بسیار ماهری که قصد سرمایه گذاری دارند، اقدام به واردات برنج می کنند. البته این افراد ابتدا تمامی جوانب را در نظر می گیرند و با توجه به سود و منفعتی که برای آن ها پیش رو خواهد بود، اقدام به واردات خواهند کرد. حال کشورهای زیادی می توانند به عنوان مبدا صادرات برنج به ایران در اولویت سرمایه گذاران قرار بگیرند؛ اما کدام کشور صرفه اقتصادی دارد؟ قطعا با توجه به سوابق و همکاری های تجاری کشور چین در طول چندین سال گذشته و سود کلانی که سرمایه گذاران از این طریق کسب کرده اند، کشور مبدا انتخاب می گردد.

کشور چین نیز با توجه به همکاری هایی که در طول این سال ها با ایران داشته و حتی رشد اقتصادی سرمایه گذاران بهترین گزینه است. برای واردات برنج از چین بهتر است شما به زبان چینی تسلط داشته باشید تا به خوبی، با قوانین و مقررات تجارت آشنا شوید. در این صورت، نیازهای وارداتی در کشور، مراحل واردات برنج و دیگر موضوعات به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. برای تجارت با چین یا هر کشور دیگر باید شناخت کافی از وضعیت بازار آن داشته باشید. البته شناخت قوانین تجاری هر دو کشور و آشنایی با شرایط بازار و ... همگی جزو موارد مهمی هستند که جهت واردات برنج از چین بایستی مورد توجه قرار بگیرند.

چرا واردات برنج از چین؟
کشورهایی نظیر چین جزو مناطق بسیار مناسب بهترین جهت پرورش انواع برنج است که، معمولا برنج باکیفیتی از سطح زمین های آن برداشت می شود. با توجه به رشد بسیاری که این کشور در دهه های اخیر داشته می توان اشاره کرد که این پیشرفت حتی در زمینه کشاورزی نیز قابل تحسین است. این کشور سالهاست که به عنوان قطب تجارت در جهان شناخته شده و در زمینه های بسیار زیادی اعم از تولید انواع برنج فعالیت قابل چشمگیری دارد. همچنین در بازار جهانی فعالیت بسیاری داشته و انواع اقلام مورد نیاز بسیاری از کشورها را تامین می کند. این کشور تحت هر شرایطی توانسته نیاز کشور ایران را برطرف سازد و البته کیفیت برنج آن حرف ندارد. واردات برنج از چین دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد و مقرون بصرفه بودن قیمت یکی از بهترین مزایای این واردات است.
اما کم بودن تولیدات داخلی و ارزان تر بودن قیمت برنج های چینی جزو اصلی ترین دلایل واردات برنج از چین هستند. سرمایه گذاران همیشه با مشورت افراد آگاه منطقی ترین راه ها را انتخاب می کنند. با توجه به شرایط ذکر شده می توان چنین نتیجه گرفت که کشور چین بهترین گزینه جهت انتخاب برای تجارت است. اگرچه هیچ برنجی نمی تواند کیفیت برنج ایرانی را داشته باشد؛ اما میزان تولید برنج در ایران کم بوده که دلیل آن خشکسالی های زیاد و کمبود آب سال های اخیر خواهد بود. با وجود نیاز شدید برنج در بازار داخل و مناسب بودن شرایط واردات آن از کشور چین شرکت های زیادی انواع برنج چینی باکیفیت را با تناژ خیلی بالا، خریداری کرده و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار داخل می کنند. ناگفته نماند که واردات برنج باعث بهترتر شدن کیفیت برنج داخلی می شود؛ چرا که تولیدکنندگان به رقابت با برنج های وارد شده پرداخته و بهترین کیفیت را روانه بازار خواهند کرد. 
با شرایط واردات برنج آشنا شوید:
این روزها واردات برنج در ایران شرایط بسیار خوبی دارد و می توان گفت سودآورترین محصولیست که سرمایه گذاران آن را با تناژ بسیار بالایی وارد می کنند. این تجارت روز به روز در حال گسترش است؛ چرا که نیاز بازار با توجه به رشد روزافزون جمعیت روبه افزایش می باشد. ایران جزو رتبه های برتر کشورهای وارد کننده برنج در جهان است که درصد بیشتر تجارت را نیز با کشور چین دارد.
با توجه به قوانین واردات برنج، باید این محصول را در بسته بندی های 20 کیلویی با دارا بودن کیفیت عالی و مجوزهای عالی وارد کنند. مجوز واردات و پروانه ساخت و بسته بندی از انواع اقداماتی است که جهت صادر کردن برنج کشور مبدا بایستی انجام شود. توجه داشته باشید که واگذاری واردات برنج باید توسط ترخیص کار حرفه ای صورت بگیرد. بهتر است از افرادی که در زمینه واردات برنج آگاهی کامل دارند مشورت بگیرید.
مراحل مهم واردات برنج از چین توسط بازرگانی علی والا:
تمامی سرمایه گذاران برای شروع کار ابتدا سطح آگاهی خود را افزایش می دهند و در زمینه مورد نظر اطلاعاتی مفید کسب می کنند. برای واردات و صادرات شما نیاز به علمی دارید تا راه و چاه کار را به خوبی بشناسید و سیاست تجارت داشته باشید.
اینگونه تجارت به دلیل سرمایه کلانی که برای آن هزینه می شود حساسیت های بسیاری دارد و هرگونه سهل انگاری ممکن است شما را به شکست نزدیک کند. برای انجام این کار بازرگانی علی والا به شما توصیه می کند که نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارید که شامل موارد زیر است:
• مرحله اول بازاریابی و انتخاب یک محصول اقتصادی و مناسب است که بازار خوبی داشته باشد. شما باید از مناسب بودن قیمت محصول، بازار آن، میزان نیاز جمعیت؛ تعرفه های گمرکی و دیگر هزینه ها اطلاعاتی کسب کنید.
• مبدا محصول وارداتی را انتخاب کرده و مناسب ترین راه واردات آن را برگزینید.
• نمونه کالای مورد نظر بایستی حتما چک شود چرا که برنج به عنوان یک نوع ماده غذایی است.
• با توجه به سرمایه خود میزان واردات برنج را قطعی کنید.
• بهتر است با صادر کننده خارجی مذاکره داشته باشید.
• مقدمات گمرکی را انجام دهید و مجوز های لازمه را برای دریافت کالا اخذ کنید.
• اخذ کارت بازرگانی یکی از مهمترین اقدامات شما باید باشد.
• میزان هزینه واردات برنج را تعیین و طبق قوانین واردات با مناسب ترین روش ممکن پرداخت کنید.
• اظهارنامه ترخیص را دریافت و مالیات و عوارض را پرداخت می کنید البته، ارائه مدارک مورد نیاز، تسویه هزینه های گمرکی و تحویل کالا جزو دیگر مراحل واردات برنج از چین خواهند بود.

واردات ماشین آلات نساجی از چین

راهنما واردات ماشین آلات نساجی از چین


همان گونه که می دانید امروزه با پیشرفت علم و فناوری صنعت بافندگی بسیار گسترش یافته است و این امر باعث اشتغال زایی افراد زیادی شده است.  همان طور که می دانید، واردات ماشین آلات نساجی از چین به ایران از سال های گذشته شروع شده و تا به امروز ادامه دارد. کشور چین با دارا بودن جمعیت زیاد و علوم پیشرفته سالانه تعداد زیادی ماشین آلات نساجی به کشور ما صادر می کند. لازم به ذکر است این دستگاه ها در کشور ما نیز تولید می شود ما پاسخ گوی نیاز مردم نمی باشد و باید برای رفع نیاز بازار ماشین آلات نساجی را از کشور چین وارد کنیم.

کیفیت ماشین آلان نساجی تولید کشور چین بسیار بالاست و شما خریداران گرامی می توانید با خیال راحت این کالا را خریداری کنید و در صنعت خود مورد استفاده قرار دهید.  ما در مقاله اطلاعاتی در مورد ماشین آلات نساجی و نحوه ی واردات آن نوشته ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید. همچنین شما می توانید با مطالعه مقالات راهنما و نحوه خرید از چین و شرایط واردات از چین اطلاعات بسیار زیادی را در این زمینه به دست خواهید آورد.


ماشین آلات نساجی


ماشین آلات نساجی یک نوع از ماشین آلات مکانیکی و صنعتی هستند که کارایی بسیار زیادی در تولید پارچه و غیره دارا می باشند، صنعت نساجی کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند اقتصاد کشورمان را متحول سازد.

ماشین آلات و ابزار های نساجی فرایند و پردازش الیاف های گوناگون مانند پنبه، کتان، ابریشم، پشم، و انواع پارچه را انجام می دهند و خروجی را تولید می نمایند. ماشین آلات نساجی عمل و فرایند ریسندگی و بافندگی را نیز انجام خواهند داد و نخ و مواد اولیه را به پارچه و خروجی مورد نیاز تبدیل خواهند کرد.


بازار ماشین آلات نساجی در چین


امروزه ماشین آلات نساجی بازار و فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند و برای صنعت و اقتصاد کشور ایران نیاز بسیار مهم می باشند چرا ؟ چون نیاز ملت خوراک، پوشاک و مسکن است و این صنعت بخش وسیعی از نیاز کشور و ملت را تشکیل می دهد. ماشین آلات نساجی هر چقدر دارای کیفیت باشند، عمل تولید را نیز بهتر و عالی تر انجام خواهند داد و خروجی بسیار مناسبی را ارائه خواهند داد، به علت همین مورد بازرگانی ماندگار واردات دستگاه های نساجی از چین را به شما پیشنهاد می کند، کشور چین یکی از کشور های پیشرفته در زمینه نساجی است که حرف اول را در این زمینه می زند، پس می توانیم با خیال راحت از دستگاه های نساجی چینی در این صنعت استفاده کنیم.


نحوه سفارش و واردات ماشین آلات نساجی از چین توسط بازرگانی ماندگار


شما خریداران گرامی می توانید انواع ماشین آلات و دستگاه های نساجی  و غیره را با دارا بودن بهترین کیفیت و قیمت را از بازرگانی ماندگار سفارش داده و با بهترین کیفیت و کم ترین زمان درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرد،  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران این بازرگانی  تماس بگیرد زیرا مشاوران این مجموعه آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

بازرگانی ماندگار همه ی امور ترخیص کالا و یا امور حمل و نقل کالا به طور هوایی، زمینی و دریایی را در بیشتر کشور ها و کشور ایران به انجام می رساند.

این بازرگانی یکی از معتبر ترین بازرگانی های وارد کننده ماشین آلات نساجی است که دارای چندین سال سابقه در این زمینه می باشد و شما می توانید با خیال راحت به این بازرگانی اعتماد کنید و انواع ماشین آلات نساجی را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرد‌.

اگر سوالی درباره ی نحوه ی کار و یا درباره بازرگانی دارید می توانید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.


مزایا سفارش از طربق بازرگانی ماندگار


واردات ماشین آلات نساجی از چین به کشور ایران سبب درآمد زایی افراد زیادی شده است، زیرا افراد زیادی در این زمینه به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شوند. بازرگانی ماندگار افتخار همکاری با شرکت ‌های تولید کننده صنایع نساجی، برای واردات انواع ماشین آلات نساجی را دارد. این بازرگانی ماشین آلات نساجی با کیفیت و مقرون به صرفه را به کشور وارد می کند و در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد.

در ادامه ی مطالب چند مورد از خدمات بازرگانی ماندگار ذکر شده است:

* مشاوره در زمینه خرید ماشین آلات و دستگاه های نساجی

* نصب و راه اندازی ماشین آلات خط تولید

* خدمات بازرگانی و گمرکی


نتیجه گیری


همان طور که در مطالب بالا خواندید صنعت نساجی یکی از پرطرفدار ترین مشاغل است که نیاز ضروری مردم را برطرف می کند، زیرا نیاز به تامین پوشاک یکی از اساسی ترین نیاز های بشر است. ماشین آلات نساجی برای بافندگی و تولید پارچه به کار می روند، طوری که انواع گوناگون الیاف را به پارچه مد نظر تولید کننده تبدیل می کند.

برای راه اندازی این صنعت نیاز به ماشین آلات و دستگاه های زیادی که کشور ما پاسخ گوی این نیاز نمی باشد و باید اقدام به واردات این محصول شود‌ یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات نساجی به ایران کشور چین است. بازرگانی ماندگار واردات ماشین آلات نساجی از چین را از طریق راه های هوایی، زمینی و دریایی انجام می دهند.

بازرگانی ماندگار یکی از معتبر ترین بازرگانی های وارد کننده ماشین آلات نساجی به کشور است که بهترین خدمات را برای مشتریان خود به همراه دارد و تا کنون رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.