همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

همه چیز جدید

وبلاگی برای همه چیز و همه کس

شرکت خدماتی در تهران

✔ اهمیت شرکت خدماتی در تهران ؛

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر ایرانیان با در اختیار داشتن سابقه درخشان چند ساله و دارا بودن کادر توانمند خانم و آقا، خواهد توانست منزل یا محل کار شما را به بهترین شیوه ی ممکن نظافت نماید. نکته جالب که بهتر است نسبت بدان غافل نشویم، گارانتی خدمات نظافت میباشد. بدین حالت که چنانچه شما از کار نظافت ارائه شده از جانب خدمتکار ما راضی نبودید، یک نیروی خدماتی دیگر به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد. حال آن که به هنگام تأیید کم کاری نیروی پیشین توسط او، بدون دریافت هزینه ی اضافی، مکان مورد نظر را برای باری دیگر نظافت خواهد کرد. حال بهتر است بگوییم که شرکت خدماتی در تهران چه مزیت هایی را به همراه دارد.

بهترین شرکت خدماتی در منزل

امروزه به دلیل مشغله های بالای زندگی درخواست برای نظافت منزل افزایش یافته است. ولی یکی از دغدغه و چالش افراد برای استخدام نیروی نظافتی عدم اطمینان می باشد. از آن جا که نیروهای خدماتی وارد حریم خصوصی افراد می شوند نیاز به مراقبت و توجه بیشتری است. به همین دلیل برای استخدام نیروی خدماتی باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. همچنین رفتاری مودبانه و صمیمانه نیز از دیگر ویژگی های شرک های خدماتی و نیروهای خدماتی این شرکت می باشد.

مزایای شرکت خدماتی در منزل

امروزه دسترسی به نیروهای خدماتی از طریق شرکت های نظافتی آسان تر شده است. اعزام نیروی خدماتی از شرکت ها مزایای متعددی دارد که به شرح زیر می باشد:

شرکت های خدماتی در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

مشتریان می توانند به تعداد مورد نیاز نیروی درخواست نیروی خدماتی دهند.

قیمت نظافت منزل  خدمات شرکت های نظافتی منصفانه تر از نیروهای خدماتی شخصی می باشد.

شرکت های خدماتی از بهترین و بی ضررترین شوینده برای نظافت منزل استفاده می کنند.

شما می توانید سن و جنسیت نیروی خدماتی خود را به دلخواه انتخاب کنید.

اعزام نظافتچی به تمامی مناطق شرق و غرب و جنوب و شمال از طریق شرکت های نظافتی وجود دارد.

شما می توانید هر ساعت تنها با یک تماس درخواست نیروی خدماتی خود را ثبت نمایید.

چه زمانی به خدمات منزل نیاز داریم؟

تمیزی و مرتب بودن منزل آرامش خانه را افزایش داده و به شما کمک می کند که راحت تر تمرکز کنید. در صورتی که در محیط بیرون فعالیت دارید تمیزی و نظم خانه خستگی را از تن شما بیرون خواهد آورد. تمیز کردن خانه کار سختی نیست ولی زمان زیادی را می گیرد. به همین دلیل بسیاری از افراد حوصله و زمان کافی برای رسیدگی به خانه خود را ندارند. خصوصا پس از مهمانی و مراسمات که ریخت و پاش زیاد است تا چندین روز باید مشغول جمع و جور و نظافت بود. در این زمان شرکت های نظافتی به داد شما می رسند و با اعزام نیرویی کاربلد و حرفه ای خانه ای مرتب و درخشان را به شما هدیه می دهند.

چگونه نیروی خدماتی درخواست کنیم؟

برای اعزام نیروی خدماتی نیازی نیست که مراحل طولانی را طی کنید. تیک شهر خدمات خود را به صورت آنلاین و با استفاده از تماس تلفنی به مشتریان ارائه می دهد. به همین دلیل برای اعزام نیروی خدماتی نیازی به خروج از خانه و یا صرف زمان نیست. شما نیز می توانید با پیوستن به جمع چندین مشتری ثابت تیک شهر از بهترین خدمات این شرکت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت خدمات نظافتی تنها کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

▪ اهمیت بارز وجود شرکت خدماتی در تهران؛

بله ما چنین گفتیم. اهمیت بارز وجود شرکت خدماتی در تهران. چه بسا که با پیشرفت فناوری و گسترش مقدار فعالیت از سوی بانوان و آقایان، کمتر فردی فرصت نظافت نمودن منزل خود را دارد. حال چه باید کرد؟ در شهر تهران که دود و گرد و خاک بیداد میکند! فقط کافی است چند روزی خانه ی خود را تمیز نکنید. قطعاً ناراحتی های عدم پاکیزگی منزل بر روی روحیه ی کاری شما هم اثر خواهد گذاشت. بهتر است به چند نمونه از خدماتی که از ناحیه ی شرکت خدماتی در تهران میتواند در اختیار شما عزیزان، قرار گیرد اشاره نماییم. قطعاً شگفت زده خواهید شد.

▪ جا به جایی اثاثیه ها؛

از دیگر خدماتی که میتواند از سوی کارکنان عزیز ما در خدمت بزرگواران قرار گیرد، جا به جایی اثاثیه های منزل شماست. چه بسا که شما میتوانید تنها نظاره گر جا به جایی وسیله های خود با دقّت هر چه تمام تر باشید.

▪ انجام پذیرایی در مراسم های شما؛

هم اکنون پذیرایی در مراسم های گوناگون از میهمانی ها گرفته است تا به مجالس ختم، آن چنان مهم میباشد که از قسم های اصلی مراسم تلقّی میشود. به ویژه هنگامی که جمعیت بسیاری در مراسم های شما شرکت نموده اند، انجام پذیرایی درست و منظم اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. بنابراین شما دوستان عزیز میتوانید پذیرایی از مراسم های خود را با اطمینان خاطر به کارکنان ما واگذار نمایید.

▪ نگهداری از کودکان و سالمندان شما؛

در بسیاری از خانواده ها امکان دارد خانم و آقا با یک دیگر شاغل باشند. از این جهت نگهداری از کودکان، یکی از مشغله های اساسی چنین خانواده هایی تلقّی خواهد شد. ما میتوانیم با در اختیار داشتن پرسنل حاذق و با تجربه مسئولیت نگهداری از فرزندان شما را برعهده بگیریم. علاوه بر آن پرسنل ما میتوانند نگهداری از سالمندان شما را برعهده بگیرند.

▪ دیگر خدمات؛

شما به برخی خدمات دیگر نیازمند هستید؟ چیز دیگری در ذهن خود دارید؟ بهتر است با ما در شرکت خدمات در تهران تماس برقرار نمایید. شاید که بتوانیم آنچه که خواستار آن هستید تأمین کنیم.

▪ بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده؛

از جمله ویژگی های بارز شرکت خدماتی در تهران، بهره گیری از مواد شوینده با کیفیت میباشد که ما میتوانیم از جمله آن را در موارد ذیل خلاصه نماییم؛

وایتکس، پودر دستی، جرمگیر، شیشه پاک کن، دیگر مواد شوینده. بهتر است ما این اطمینان خاطر را به شما بدهیم، نیروهای اعزام گشته از سوی ما به محل خدمت، از مواد شوینده ی اسیدی و آسیب رسان استفاده نخواهند کرد.

بهترین نیروی کار؛

شرکت خدماتی ما در طول زمان فعالیت های خود تا به اکنون تماماً بر اصل مشتری مداری استوار بوده اند. بهتر است چنین بیان نماییم که، دائماً به هنگام اخذ نیروی کار اعم از آن که خانم باشد یا آقا، به شدّت حساس و جدی همکاری خویش را با پرسنل آغاز مینماید. پس میتوانیم چنین بیان نماییم به محض تخطی همکار از امور منوط بر شرکت از فهرست همکاران خارج خواهد شد.

▪ ضمانت پس از انجام کار؛

ضمانت از جانب ما پس از انجام کار، به گونه ای جدی و بدون کوچک ترین کم و کاستی انجام خواهد شد و هنگامی که مشترک نسبت به کارکرد فرد اعزامی اعتراض داشته باشد، فرد جایگزین به مکان مورد نظر اعزام خواهد شد. از سویی پس از تأیید کم کاری نفر پیشین نظافت مجددی را به انجام میرساند و هیچ گونه مبلغ اضافی از مشتری اخذ نخواهد شد.

▪ سری میزنیم به نکات کلّی گردگیری خانه؛

بهتر است هر از چندگاهی خانه با جارو برقی تمیز شود. لازم میباشد که جارو برقی شما مجهز به فیلتر هپا (یعنی جذب کننده بالا ذرات) باشد. به گونه ای مرتب ناحیه هایی از کف منزل شما که فرش نشده است را با یک عدد تی تمیز شود. از یک عدد پارچه مرطوب به منظور تمیز نمودن وسیله های الکتریکی خود بهره گیرید. بهتر است در راستای تمیز نمودن مبلمان از پارچه هایی مرطوب نه از مواد شوینده استفاده گردد. این یک توصیه از جانب شرکت خدماتی در تهران است.

ناحیه هایی که شما فکر میکنید گرد و خاک بدان نفوذ خواهد کرد، بهتر است مهر و موم نمایید. ناحیه هایی از خانه ی خود را که فرزندان شما چهار دست و پا به آنجا میروند و لک میشود بهتر است با دقّت تمام تمیز کنید. شما میتوانید در صورت آلرژی و حساسیت نشان دادن به گرد و خاک از اشخاص دیگری در این راستا کمک دریافت کنید.

▪ اوّل جارو کنیم بهتر است یا کار گردگیری را انجام دهیم؟

به هنگام آغاز نظافت منزل خود سؤال اینجا میباشد که اوّل کار گردگیری را انجام دهید بهتر است یا جارو برقی بکشید؟ در صورتی که شما اوّل گردگیری کنید و سپس جارو برقی را به دست بگیرید، تنها دو سوّم گرد و خاک ها را جمع خواهید کرد. چرا که به هنگام جارو برقی کشیدن گرد و خاک بسیاری بر روی وسیله های منزل شما خواهد نشست. از این جهت لازم است بعد از جارو برقی کشیدن برای باری دیگر گرد گیری نمایید. پس ما چنین توصیه میکنیم که ابتدا جارو بکشید سپس به سوی گردگیری رهسپار گردید.

▪ و در پایان؛

ما در این متن سعی نمودیم شما را ابتدا با شرکت خدماتی در تهران و سپس برخی از نکات مهم در خانه داری آشنا سازیم. بهتر است در صورت داشتن آلرژی و نداشتن وقت کافی از پرسنل حاذق ما در راستای نظافت منزل خود بهره گیرید.

#شرکت-خدماتی-نظافتی #نظافت-منزل #شرکت-خدماتی-در-تهران

چگونه نظافت کنیم؟

چگونه نظافت کنیم؟

ممکن است برای شما هم این سوال که چگونه نظافت منزل کنیم؟ پیش آید ما قصد داریم در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم.

در هر خانه ای مسئولیت هایی وجود دارد که روزانه باید انجام شوند تا مانع از نامرتب شدن خانه می شود و همچنین باعث جمع شدن وسایل اضافه می شود.

بعضی از مسئولیت ها را می توانیم اول صبح و باقی کار ها را می توان در طول روز یا شب و یا قبل از خواب انجام داد.

حال برای پاسخ به سوال چگونه نظافت کنیم؟

باید راهکار هایی را آموخت تا سریع تر و در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون خستگی خانه خود را مرتب کرد. برای آموختن این راهکار ها با ما همراه باشید.

راهکار های مناسب برای تمیز کردن خانه در مدت زمان کوتاه

این راهکار ها به کمک می کند که چگونه نظافت کنیم؟

با استفاده از این ترفند ها حتی خانم های شاغل که زمان زیادی را برای نظافت خانه ندارند می توانند در زمان کوتاهی خانه ای مرتب داشته باشند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

گام اول: نظافت اتاق خواب

در این گام باید ملحفه و بالشت های تخت را مرتب کنیم. همچنین هیچ وسیله اضافی نباید در داخل تخت وجود داشته باشد. تمامی لوازم اضافی را در داخل کمدها قرار دهید.

کتاب ها را در کتابخانه و وسایلی که مربوط به اتاق های دیگر است را در جای خود می گذاریم و سپس به گردگیری اتاق می پردازید و در صورت لزوم در پایان اتاق خواب را جارو می کنیم.

نظافت آشپزخانه

یکی از اقدامات اولیه که باید برای تمیز کردن آشپزخانه انجام دهید، گردگیری و تمیز کردن مرتب گاز و کابینت ها می باشد. در این صورت آلودگی ها ماندگار نبوده و تنها با یک دستمال نمدار می توانید آشپزخانه خود را تمیز و درخشان کنید.

سینک را خالی از ظروف نشسته کرده و در انتها آن را کاملا شستشو دهید. تی کشیدن کفپوش ها و دیوارشویی نیز آخرین اقدام برای تمیز کردن آشپزخانه به شمار می رود.

گام سوم: نظافت حمام

در ابتدا با یک دستمال تمیز و یک شیشه پاک کن آینه ها را تمیز می کنیم و سپس با یک پاک کننده به تمیز کردن وان مشغول می شویم. صابون ها را برداشته و جای صابون را تمیز می کنیم و در پایان قوطی های شامپو های تمام شده را به سطل زباله منتقل می کنیم.

گام چهارم: نظافت سرویس بهداشتی

ابتدا با تمیز کردن آینه شروع می کنیم و توالت را با برس های مخصوص و شوینده تمیز می کنیم و سیفون را می کشیم. حوله های کثیف را برداشته و به جای آن حوله های تمیز قرار می دهیم.

گام پنجم: نظافت پذیرایی

برای شروع این گام ابتدا لباس های کثیف را در لباسشویی قرار داده و آشغال های موجود در خانه را جمع کرده و به سطل زباله منتقل می کنیم سپس با کشیدن دستمال بر روی میزها و تلویزیون گرد گیری را آغاز می کنیم.

با تی قسمت های بدون فرش را تمیز می کنیم و در آخر با یک جارو زدن به کار خاتمه می دهیم.

ترفند های نظافت سریع

برای اینکه بدانیم چگونه نظافت کنیم؟ چند ترفند را ذکر می کنیم که شما خیلی سریع و راحت بتوانید منزل خود را نظافت کنید.

ترفند اول

برای تمیز کردن شیشه های خانه ابتدا یک بطری اسپره ای را برداشته و دو لیوان آب و یک چهارم لیوان سرکه سفید و یک قاشق مرباخوری مایع ظرفشویی بریزید هم بزنید و سپس با استفاده از این ترفند می توانید به راحتی شیشه و آینه های تمیزی داشته باشید.

ترفند دوم

با افزودن تنها مقداری جوش شیرین به مایع ظرفشویی می توانید درخشندگی و تمیزی را در ظروف خود مشاهده کنید. همچنین از بهترین برند برای شستشوی ظروف استفاده کنید تا چربی ها به صورت کامل از بین بروند.

ذکر چند نکته برای نظافت سریع

برای اینکه بدانیم باید چگونه نظافت کنیم؟ کافی است چند نکته را رعایت کنید.

نظم بخشیدن

قبل از تمیز کردن خانه اولین کاری که باید انجام داد این است که آشفتگی های خانه را از بین ببرید.

لوازم و وسایلی که در خانه کاربردی ندارد را از خانه خارج کنید تا فضای بیشتری در خانه وجود داشته باشد.

نظم بخشیدن به ظروف نیز از دیگر اقداماتی است که آشفتگی خانه را بهبود می بخشد.

همچنین در انتها سینک ظرفشویی را با استفاده از شوینده های بهداشتی قوی تمیز کنید تا کاملا درخشان و براق گردد.

یک استراتژی همیشگی داشته باشید.

یک سیستم تمیزکاری همیشگی می تواند زمان نظافت را به حداقل برساند. برای این کار نیاز به برنامه ریزی از پیش تعیین شده دارد. بدین صورت که شما باید نظافت را از یک بخش که ترجیحا اتاق خواب است شروع کرده و در یک نقطه به پایان برسانید. با این کار همیشه خانه ای تمیز و درخشان خواهید داشت.

از بالا برای نظافت و گردگیری شروع کنید.

برای شروع گردگیری بهتر است از بالا به پایین نظافت کنید تا خاک و گرد و غبار از سطوح بالا تر به سطوح پایین تر که تمیز نشدند بریزد. نکته قابل توجه این است که هیچگاه در مرحله اول خانه را جارو نزنید ابتدا گردگیری کرده سپس جارو بزنید.

لوازم نظافت را در مکان تعیین شده قرار دهید.

ابزار و شوینده ها را در یک مکان مشخص قرار دهید تا در هنگام نیاز به دنبال آن بروید. با این کار دیگر دیگر لزومی ندارد در حین تمیز کاری در جست و جوی این ابزار باشید بنابراین در وقت خود صرفه جویی می کنید.

از چه شوینده ای برای نظافت استفاده کنیم؟

استفاده از شوینده های شیمیایی در فضای بیرون بهترین گزینه است. زیرا محیط بیرونی دارای آلودگی زیادی است و شوینده های شیمیایی می توانند آلودگی ها را از بین ببرند. ولی برای شستشو و نظافت سطوح داخل خانه باید از شوینده های ضعیف و خانگی استفاده کنید. زیرا برخی از شوینده های شیمیایی برای سلامتی مضر است. تیک شهر از بهترین و مناسب ترین شوینده بهداشتی برای نظافت و ضدعفونی کردن سطوح استفاده می کند که هیچ ضرری برای سلامتی ساکنین ندارد.

استفاده از ابزارهای نظافتی مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظافت منزل رعایت کرد، استفاده از ابزارهای نظافتی برای هر یک از قسمت های مختلف خانه می باشد. به عنوان مثال برای شستشو و نظافت سرویس بهداشتی می بایست از تی و دستمال های جداگانه استفاده کرد و استفاده از ابزارهای نظافتی سرویس بهداشتی برای سایر قسمت های خانه باعث انتقال آلودگی و بیماری به سایر قسمت های ساختمان می شود. برخی از شرکت های نظافتی از ابزارهای نامناسب برای نظافت استفاده می کنند که نه تنها محیط را تمیز نمی کند، بلکه آلودگی بیشتری را به دنبال دارد. در نتیجه نحوه شستشو و اعتبار شرکت های شستشو اهمیت بسیاری دارد. سال ها تجربه و تخصص تیک شهر در زمینه نظافت باعث شده است که مشتریان بسیاری از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

چگونه ساختمان را در مدت زمان کوتاهی نظافت کنیم؟

سرعت در نظافت منزل و محل کار مسئله ای است که برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. نظافت منزل برای ساکنین خسته کننده است و از این رو مشتریان همواره به دنبال افرادی زرنگ و پرسرعت یا کارگر نظافت حرفه ای هستند. تیک شهر ابزارهایی بسیار حرفه ای و پیشرفته در اختیار دارند و با بهره گیری از تجربیات و تخصص خود در مدت زمان بسیار کوتاهی تمامی سطوح را تمیز و ضدعفونی می کنند. نظافت در تهران در تیک شهر با بهره گیری از ابزارهای مدرن و پیشرفته انجام می پذیرد لذا سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد.

6 توصیه مهم جهت واردات محصول از چین

واردات محصول از چین

یقینا همه شما تا به حال بارها و بارها هنگام خرید کالاهای مورد نیاز روزانه خود، از لوازم آرایش و محصولات بهداشتی گرفته تا ادویه جات و مواد غذایی،  از لوازم و قطعات الکترونیکی گرفته تا قطعات و دستگاه های بزرگ صنعتی، با اصطلاح made in china  روبرو شده اید. شاید با خودتان فکر می کنید که علت این حجم گسترده واردات محصول از چین به ایران که تقریبا هر کالایی را تحت پوشش قرار می دهد چیست؟

در پاسخ این سوال باید به چند دلیل اشاره کرد. دلیل اول آن است که چین در طی سالیان اخیر بزرگ ترین شریک تجاری ایران بوده است. این بدین معنا است که ایران نیز متقابلا در برابر واردات، صادراتی به کشور چین دارد. اما از آن جایی که چین یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشور های آسیایی است، نیروی انسانی بسیار فراوانی دارد. که همگی با دستمزدی ناچیز راضی به کار هستند. حجم صادرات ایران به چین در مقابل حجم واردات محصول از چین به ایران کاملا ناچیز است.

لیست بهترین کالا های واداتی از چین

این مسئله باعث شده است. که کشور چین در طی سال های اخیر به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان شناخته شود. هرچند که حالا در حال پشت سر گذاشتن این رتبه و رسیدن به رتبه اول است. چرا که بسیاری ازکشور های بزرگ و ثروتمند تولید کننده از جمله ایالات متحده آمریکا حالا برای فرار از دستمزد بالاتر کارگران آمریکایی، مشغول فرستادن کارخانجات تولیدی مهم از آمریکا به چین هستند. علاوه بر این مطالب، در طی سالیان اخیر کشور چین بر روی جامعه مصرف گرای شریک تجاری خود ایران، شناخت بسیار خوبی بدست آورده است. و به خوبی می داند که نیاز روزانه بازار مصرفی ایران چیست. بنابراین همان کالا ها را گاها با کیفیت و البته قیمت بسیار کمتر تولید و روانه ایران می کند.

توصیه های ضروری به بازرگانان برای واردات کالا از چین

قبل از اینکه لازم باشد به بازرگانانی که قصد تجارت با این کشور را دارند.  بر خود دانستیم توصیه های گفته شود تا ابتدا شما را با نحوه خرید از چین و همچنین واردات کالا از چین آشنا کنیم. به همین منظور حتما به این دو مقاله مراجعه کنید.

اگرچه که نویسنده این مقاله از شما بازرگانان، تولید کنندگان و فروشندگان عزیز که در حال خواندن این مقاله هستید. می خواهد تا از کالاهای تولید ایران نیز حمایت کنید. و خرید و فروش آن ها در میان مشتریان خود رواج دهید. با این حال ما در این بخش چند توصیه ضروری و مهم در ارتباط با واردات محصول از چین به ایران برای شما خواهیم گفت. و امیدوار هستیم که این توصیه ها برای کسب و کار شما مفید واقع شوند.

[caption id="attachment_3003" align="aligncenter" width="900"]واردات کالا از چین واردات کالا از چین[/caption]

1.هدف شما برای وارد کردن کالا از چین به ایران

مانند اقدام به هر عمل دیگری در زندگی، پیش از اقدام به واردات محصول از چین باید ابتدا هدف خود را به درستی مشخص کنید. پیشنهاد ما به شما این است. که به هنگام تصمیم گیری ابتدا به طور کاملا صادقانه و خیلی واضح و شفاف با خودتان فکر کنید. که هدف شما از واردات چیست؟ البته که اولین هدف برای هرکس در هر کاری پول است. اما قطعا اهداف دیگری نیز وجود دارد. مثلا ممکن است شما بخواهید با تولید مواد اولیه از چین دست به تولید محصول خاصی بزنید. که تا به حال در ایران تولید نشده است. این خود یک هدف است. پس فراموش نکنید که تعین یک استراتژی و هدف گام بسیار مهمی است.

2.شناخت تولید کنندگان و فروشندگان مهم چینی

پس از تصمیم گیری درباره هدف و استراتژی های خود، توصیه ما به شما آن است که تولید کنندگان وفروشندگانی را که در کشور چین کالا های مورد نظر شما را به صورت عمده می فروشند شناسایی و درباره اعتبار آن ها اطمینان حاصل کنید. این کار را می توانید به طریقه های مختلف به انجام برسانید. به عنوان مثال می توانید به وب سایت های معتبری نظیر Ali Express   مراجعه کنید. با سرچ کردن محصول مورد نظر خود در این وب سایت به فروشندگان معتبر آن محصول پیوند داده خواهید شد.

https://www.mandegarcommerce.com/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3/

روش دیگر آن است که خود به صورت حضوری به کشور چین سفر و در بازار های این کشور به جستجو بپردازید. همچنین در صورتی که قصد خرید یک محصول خاص و یا خرید به صورت عمده و در حجمی بالا را داشته باشید. می توانید به نمایشگاه هایی که در کشور چین برگزار می شود. و یا به اتاق بازرگانی ایران و چین مراجعه کنید. البته مراجعه به یک نمایشگاه کار ساده تری است. تا عضویت در اتاق بازرگانی، چرا که با حضور در یک نمایشگاه شما خود به طور حضوری با فروشندگان و محصول مد نظر خود آشنا می شوید. اما با عضویت در اتاق بازرگانی لیستی از تولیدکنندگان و فروشندگان آن کالا در دست شما قرار خواهد گرفت.

3.مذاکره برای خرید و تنظیم قرداد

توصیه بعدی ما برای واردات محصول از چین آن است که برای اطمینان از معتبر بودن و با کیفیت بودن کالا و همچنین اطمینان از فروشنده، خود به طور مستقیم وارد مذاکره با تامین کننده مورد نظر خود شوید تا از واردات کالای غیر اصلی و قاچاق جلوگیری کنید. همچنین در صورت مذاکره مستقیم، شما نقاط قوت و ضعف کالای مد نظر خود را خواهید شناخت و مسلما ارتباط مستقیم شما با تامین کننده به تجارتی موفق تر تبدیل خواهد شد. همچنین بهتر است تا برای جلوگیری از ضرر های احتمالی، شرایط مورد توافق طرفین در مذاکره در نهایت در یک قرداد رسمی ثبت شود. مفاد این قرارداد می تواند شامل زمان تویل کالا، زمان ارسال، روش پرداخت، شیوه حمل، بسته بندی و .. باشد.

[caption id="attachment_3002" align="aligncenter" width="900"]واردات محصول از چین واردات محصول از چین[/caption]

4.ثبت سفارش در وزارت بازرگانی

برای واردات محصول از چین، پس از پیدا کردن یک فروشنده مناسب و اخذ قرارداد، ما پیشنهاد می کنیم. تا رای جلوگیری از هر گونه ضرر احتمالی و بروز مشکل، ببتدا سفارش خود را در وزارت بازرگانی ثبت کرده؛ و سپس نسبت به پرداخت مطابق شرایط قید شده در قرارداد،  اقدام کنید.

5.به دست آوردن کد تعرفه گمرکی

فراموش نکنید، که برای واردات محصول از چین به ایران به دست آوردن کد تعرفه گمرکی معروف به اچ اس کد که هشت رقم دارد. اهمییت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این کد مهم ترین اطلاعات بازرگانی مانند عوارض گمرکی و محدودیت های وارداتی را در خود نگه می دارد.

6.اخذ مجوز برای واردات محصول از چین را فراموش نکنید

در نهایت برای واردات محصول از چین به ایران، فراموش نکنید که با توجه نوع کالایی که قصد خرید و وارد کردن آن را دارید، مثلا مواد آرایشی، تجهیزات کشاورزی و.. باید مجوز آن را از وزارت مربوطه دریافت کنید. عدم در یافت این مجوز در هنگام تحویل گرفتن کالا در گمرک می تواند،  مشکلات زیادی را برای شما به جود آورد.

لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران

کشور بزرگ چین جزو مهم ترین کشور های اقتصادی دنیا است. این کشور همچنین جمعیت بسیار زیاد و پرتلاشی دارد. از همین رو است که تمام دنیا در شهر و کشورهای مختلف روی چین و تولیدات آن سرمایه گذاری کرده اند. لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران از لحاظ سرمایه گذاری برای تاجران ایرانی که با کشور چین همکاری می کنند بسیار مهم است. به همین خاطر بر آن شدیم که با استفاده از تجربه و دانشی که در این زمینه داریم لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را ما برای شما تهیه کنیم تا تجارتی پرسود نصیب شما شود.

چگونه از چین کالا وارد کنیم؟

همانطوری که گفتیم کشور چین جزو مهم ترین کشور های اقتصادی همچنین در زمینه واردات کالا است. در واقع واردات از چین به ایران زیاد صورت می گیرد و حجم بالایی از واردات کالا به ایران متعلق به این کشور است.

بررسی آمار سال 99 نشان می دهد که کشور چین رتبه نخست را در تجارت با ایران داشته است. در سال 99حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالا وارد ایران شده است. همچنین نیمی از این آمار هم برای صادرات ایران به چین است.

واردات از از این کشور به تسلط به زبان چینی، آداب و رسوم ، فرهنگ و مهم تر از همه اطلاعات درباره قوانین صادرات و واردات نیاز دارد. اطلاعات از قوانین مرتبط تجارت با کشور چین کمک زیادی به شما خواهد کرد. اما اگر بخواهیم صادق باشیم این موضوع چیزی نیست که همه افراد بتوانند از آن سر در بیاورند. از همین رو است که افرادی که کار تجارت انجام می دهند به دنبال شرکت های بازرگانی مهم و مطمئن هستند.

انتخاب شرکت واردات کالا از چین که در کار خود اشراف داشته باشد کار سختی است. شما باید از این موضوع نیز اطمینان پیدا کنید که آنها کارگذارنی در کشور چین داشته باشند. پروژه های انجام شده آنها را ببینید سپس به آنها اطمینان کنید.

[caption id="attachment_2447" align="aligncenter" width="830"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

برای تهیه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران چکار کنیم؟

اصلی ترین فاکتور برای انتخاب کالا باید لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را تهیه کنید تا که بدانید چه کالایی برای واردکردن بهتر است و کدام کالا نیاز بیشتری از کاربران را برطرف می کند. این نکته طلایی را به یاد داشته باشید که برای شروع تجارت با هر کشوری باید نسبت به بازار آن شناخت خوبی به دست آورید.

چین با ایران مراودات زیادی دارد زیرا این کشور تحریمی بر ایران وارد نکرده است. چین ارتباط خود را با ایران حفظ کرده از همین رو واردات از چین کار بسیار سخت و پیجیده ای نیست.

جالب است بدانید که تولیدکنندگان چینی نسبت به بازار ایران، سلیقه مصرف کنندگان ایرانی، فرهنگ و نیازهای آنها اشراف خوبی دارند. به هیمن خاطر است که اجناس چینی با سلیقه مصرف کنندگان ایرانی جور است و مورد استقبال آنها قرار می گیرد. مثال های خوبی می توانیم در این باره بزنیم که برای شما هم قابل درک و شهود باشد. گوشی ها و ماشین های چینی سال هاست که با قیمت خوب و کیفیت مناسب و البته در نظر گرفتن سلیقه ایرانی ها بازار کشور ما را پر کرده است.

بهترین کالاهای وارداتی از چین

برای معرفی بهترین کالا برای واردات از چین باید یادآوری کنیم که ماندگار مقالات بسیار زیادی را به تفضیل و مفصلا در اختیار شما قرار داه است. که با مطالعه آن می توانید به اشرافی تقریبی در این باره برسید. اما به صورت خلاصه لیست زیر را قرار دادیم که با استفاده از آن می توانید تا حدودی بفمید که لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران کدام است.

[caption id="attachment_2448" align="aligncenter" width="600"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

لیست کالا ها برای واردات جزیی از چین

واردات جزیی از چین سود بسیار خوبی دارد. به طوری که حتی واردات جزیی از کالاهای بزرگ بهتر و سودآور تر است. به این خاطر که کالاهای جزئی معمولا مصرفی هستند و سفارش از آنها نامحدو زیاد است و هیچ گاه قطع نمی شود.  در ادامه نمونه از کالاهای جزیی برای واردات از این کشور را برای شما آوردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و در نهایت سود بهتری.

  • انواع شیرآلات و اتصالات لوله‌کشی
  • لباس مردانه و زنانه
  • موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
  • وسایل مربوط به خیاطی
  • انواع وسایل روشنایی و لامپ
  • پارچه و انواع مختلف آن
  • کاغذ دیواری و موارد مشابه
  • لوازم خانگی
  • قطعات و لوازم پلاستیکی
  • پیچ و مهره
  • ..
[caption id="attachment_2449" align="aligncenter" width="500"]لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران[/caption]

هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران

مسئله دیگری که برای تجار و بازرگانانی که با چین کار می کنند مهم است هزینه لیست بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را بدانند. آنها با داشتن اطلاعات کافی در زمینه هزینه واردات می توانند به راحتی برآورد و پیش بینی مناسبی داشته باشند تا در نهایت دچار مشکل نشوند. این هزینه ها به شرح زیر هستند.

  • هزینه های گمرک
  • هزینه ترخیص کالا
  • بیمه بار
  • انبار داری
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز
  • هزینه جابه جایی و حمل و نقل کالا
  • بازرسی کالا
  • هزینه ای که بابت خرید کالا در کشور چین پرداخت کرده اید

خرید از چین

همانطور که می دانید امروزه کالاهای بسیار زیادی از چین به سراسر دنیا ارسال می شود. کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالا به دلیل قیمت بسیار مناسب کالاهایش شهرت یافته است. خرید از چین خیلی از افراد را به یاد کالاهای بی کیفیت اما صرفا ارزان می اندازد اما باید گفت که این تصوری اشتباه از همه کالاهای چینی است. این مورد به دلیل وارد شدن کالاهای نامرغوب از کشور چین به کشور عزیزمان است که موجب باور غلط عموم از کالای این کشور شده است. با داشتن تجربه سفر و یا خواندن این مقاله و استفاده از تجربیات افرادی که زیاد به چین سفر می‌ کنند، می ‌توانید برای خرید از چین اطلاعات مناسب و منطقی داشته باشید و آماده شوید تا از پول خود حداکثر استفاده را ببرید.

[caption id="attachment_575" align="aligncenter" width="1200"]خرید کالای چینی کالای چینی[/caption]

توصیه ‌هایی برای خرید از چین با قیمت مناسب

شاید باور نکنید اما خرید نیز می تواند یک مهارت باشد. چه طور؟ زمانی که شما بتوانید با حداقل هزینه بهترین کیفیت یا ارزشمند ترین خدمات را بخرید می توان آن را یک مهارت نامید. اما نگران نباشید ما این هنر را در ادامه به شما خواهیم آموخت.

هنر چانه ‌زنی در چین

چانه زدن در کشور چین مانند کشور خودمان یک تفریح و سرگرمی ملی است. تجربه تاجران ثابت کرده که می‌ توانید با بیشتر فروشنده ها غیر از فروشگاه ‌و مجتمع‌ های تجاری بزرگ چین، که قیمت ‌های مقطوع دارند، چانه بزنید. معمولا برای اجناس ارزان قیمت تخفیفی کوچک نصیبتان خواهد شد. فروشگاه ‌های بسیاری در پکن و دیگر شهرهای چین وجود دارند، پس مهم است که بدانید چگونه برای چیزهایی که می‌خواهید بخرید بهترین قیمت ‌ها را پیدا کنید. قبل از خرید باید بدانید که دقیقا چه چیزی می خواهید و بازارهای خوب را شناسایی کنید. در این راه باید هنر چانه زنی را نیز بدانید زیرا بعضی از کالاهای چینی نیز قیمت پرت دارند و اگر تخفیف نگیرید در انتها خرید از چین به ضرر شما تمام خواهد شد یا بهتر بگوییم سود بیشتری می توانستید داشت باشید. قانون اول چانه زدن در چین، این است که هرگز جوری رفتار نکنید که انگار باید یک چیزی را داشته باشید.

قیمت کالا در بازارهای چینی

تجربه ثابت کرده که در کشور چین فروشندگان عاشق مشتریانی هستند که در باره یک کالا بسیار هیجان زده می شوند. هیجان برای آنها به این معنا است که می توانند قیمت کالای خود را بیش از آنچه که هست افزایش دهند. اگر در هنگام خرید به کالای مورد نظرتان برخورد کردید، طوری وانمود کنید که برای شما ارزش خاصی ندارد و به راحتی می توانید از آن بگذرید. در این صورت است که به احتمال زیاد قیمت بهتری را دریافت می کنید. این توصیه را وقتی می‌ خواهید اولین قیمت ‌تان را بگویید به یاد داشته  باشید. همیشه می ‌توانید از آن قیمت بالا بروید ولی هیچ موقع نمی‌ توانید از قیمت اولیه پایین ‌تر بیایید.

[caption id="attachment_576" align="aligncenter" width="1503"]سفارش و خرید خرید کالای چینی[/caption]

به فروشگاه‌ های مختلف بازارهای چین سر بزنید

در زمان خرید با مواجه شدن کالای مورد نظر خود در یک فروشگاه، صبور باشید و از اولین مغازه به اصطلاح خرید نکنید. به سراغ فروشگاه های مختلف بروید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. با این کار می توانید فروشنده منصف را پیدا کرده و کالا خود را با بهترین قیمت خرید کنید.

برای خرید از چین، محکم باشید اما مودب بمانید

بعضی موقع ها در زمان خرید و هنگام تخفیف خواستن ممکن است با برخورد خیلی خوب فروشنده مواجه نشوید. در این هنگام همانطور که صبور و مودب هستید محکم باشید و قیمت خود را با قطعیت اعلام کنید.

چه کالایی از چین بخرم؟

واردات از چین تجربه و سودی عالی به همراه دارد زیرا که کالاها را با قیمت بسیار مناسبی می توانید بخرید. اما باید آگاه باشید که اگر یک قیمت تخفیفی برای یک کالا با برند مشهور و بین‌المللی آن قدر خوب است که نمی‌تواند حقیقت داشته باشد، در واقع همین طور است، واقعیت ندارد. در عین حال حواستان به اجناس برندهای معروف که با قیمت ‌های معقول‌تری عرضه می‌شوند باشد. بعضی فروشندگان متوجه شده‌اند که قیمت خیلی پایین شک‌ برانگیز است بنابراین قیمت همان جنس ‌های تقلبی را بالا برده تا به نظر قیمت‌ های تخفیف خورده اجناس اصل به نظر بیاید. بسیاری از اجناس اصلی و با برندهای معروف، نسبت به کشورهای دیگر معمولا قیمتهای بالاتری در چین دارند.

مراقب تقلبی ها باشید

جالب است بدانید که علاه بر اجناس تقلبی در چین، سی ‌دی‌ و دی ‌وی‌دی ‌های کپی نیز خیلی معمول هستند. تا جایی که خرید اصل یک نرم ‌افزار یا فیلم مشکل است. مراقب باشید زیرا که معمولا ویروس‌ ها در نرم‌ افزارهای کپی خیلی معمول هستند. کپی ‌های غیر قانونی به همین جا ختم نمی ‌شوند بلکه در کتاب ‌ها، لباس ‌های با برند ‌های معروف و ساعت ‌های مچی با مارک های مشهور با قیمت‌های خیلی مسخره‌ای در دسترس هستند.

  • خیابان ‌های مشهور برای خرید از چین
  • خیابان  Wangfujingپکن، شمال چین
  • خیابان Chunxi چنگدو، استان سیچوان، جنوب غربی چین
  • خیابان Barkhor لهاسا، تبت، جنوب غربی چین
  • خیابان مرکزی (هاربین، استان Heilongjiang، شمال شرقی چین)
[caption id="attachment_577" align="aligncenter" width="1900"]خرید از بازار چین بازار چین[/caption]

چه کالایی ارزش خرید از چین را دارد؟

برای پاسخ به این سوال که چه کالایی ارزش خرید از چین را دارد؟ باید گفت که تقریبا همه کالاها. چرا که اگر بازار خرید درست را پیدا کنید، از تقلبی ها اجتناب کنید، از بی کیفیت ها و قیمت های پایین بگذرید، می توانید بهترین خرید را داشته باشید. اما در ادامه بعضی از کالاها را که طرفدار بیشتری دارند را به شما معرفی می کنیم.

  • بازی‌ های چینی
  • ابریشم (لباس شب، پارچه ساده یا قلاب دوزی شده)
  • Mahjong. بادبزن
  • بطری ‌های نقاشی شده (Snuff bottles)
  • چترهای زیبا برای آفتاب یا باران
  • کارهای هنری (برش کاغذ، نقاشی، عکس، کارت پستال، رول‌های خطاطی و نقاشی)
  • لوازم مرتبط با پاندا
  • چای
  • نوشته روی برنج (نوشته اسمتان بر روی یک دانه برنج)

 

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم خرید از چین اگر با مهارت و دانش باشد می تواند بسیار سودآور باشد و به رشد شما کمک کند. اما همیشه که نمی توان تا چین سفر کرد و فروشنده خوب را شناخت. شما می توانید در هر جایی که هستید بدون مراجعه به کشور چین کالای خود را سفارش دهید. اما چه طور؟ شما می توانید به راحتی صفر تا صد خرید از چین را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید و از مشاوره های تخصصی این مجموعه به رایگان استفاده کنید.